Ulrik Lehrskov-Schmidt


Udgivelser

Prispsykologi

Seks adfærdsøkonomiske trin til højere priser og gladere kunder

Er du træt af endeløse diskussioner om hvad prisen skal være – hvor ingen i lokalet rigtig ved, hvad de taler om?

Mangler du et systematisk overblik, der sætter dig i stand til at prissætte dit produkt eller din service – og vide med sikkerhed, at kunderne vil købe, allerede inden du rammer markedet?

Så er der hjælp at hente i Prispsykologi, hvor du finder:

En systematisk trin-for-trin proces til at prissætte et produkt eller en service – og teste prisen, inden varen rammer markedet.

En forståelse for, hvordan du bruger betalingsformer, rabatter, abonnementer og loyalitetsklubber til at øge salget, profitten og kundetilfredsheden.

Avancerede teknikker til at optimere salg og profit i produktporteføljer.

Et framework til at styre prisforhandlinger, så kunden fokuserer på værdien i stedet for prisen.

En forståelse for prissætning, der vil bringe dig foran dine kolleger – og konkurrenter. 

Denne bog giver dig en metodisk og systematisk proces til at sætte den optimale pris på ethvert produkt eller service.

Med Prispsykologi får du de rigtige redskaber til hele tiden at optimere dine priser OG få mere tilfredse kunder.

Læs mere
Udgave 01, 2017 | 248 sider | ISBN 9788757439786

Pris

E-bog Papirbog
315,00 kr 350,00 kr
Medlemspris Medlemspris
252,00 kr 280,00 kr