Prispsykologi

Seks adfærdsøkonomiske trin til højere priser og gladere kunder

Er du træt af endeløse diskussioner om hvad prisen skal være – hvor ingen i lokalet rigtig ved, hvad de taler om?

Mangler du et systematisk overblik, der sætter dig i stand til at prissætte dit produkt eller din service – og vide med sikkerhed, at kunderne vil købe, allerede inden du rammer markedet?

Så er der hjælp at hente i Prispsykologi, hvor du finder:

En systematisk trin-for-trin proces til at prissætte et produkt eller en service – og teste prisen, inden varen rammer markedet.

Læs mere
Udgave 01, 2017 | 248 sider | ISBN 9788757439786

Pris

E-bog Papirbog
315,00 kr 350,00 kr
Medlemspris Medlemspris
252,00 kr 280,00 kr

Den danske pelssektor

Struktur, konkurrenceevne og international placering

Pelssektoren – og hele værdikæden fra pelsfarmer til detailhandlen – er på mange måder et interessant og lærerigt eksempel: Produktion af pelskind kan betragtes som Danmarks mest konkurrencedygtige erhverv. Samtidig er pelsskind det eneste landbrugsprodukt uden landbrugsstøtte, og det er endvidere det mest internationalt orienterede landbrugsprodukt.



Læs mere
Udgave 01, 2016 | 370 sider | ISBN 9788757433142

Pris

Papirbog
450,00 kr
Medlemspris
360,00 kr